ANGLES

divendres, 28 de desembre del 2012

Fins aquí el dossier d'aprenentatge!

L'assignatura de GITIC és un pas endavant en el coneixement que tenim de la tecnologia, per a mi ha sigut molt positiu poder-la fer. Des del moment que vaig aprendre a fer una cosa tan senzilla com un índex automàtic vaig veure que era una assignatura que em motivaria perquè aprendria coses que em serien útils, tan en el meu dia a dia d'ara com en el meu dia dia quan sigui mestra.

Començaré parlant del bloc, del dossier d'aprenentatge, sembla una cosa ben senzilla, però entendre'n el funcionament m'ha donat la capacitat de crear blocs sempre que vulgui i sobre el tema que vulgui. Aglutinar en aquest dossier tota la teoria que fem és una manera diferent d'anar-me creant els meus apunts i el fet d'haver-ho d'explicar a algú, fa que assolim millor aquests coneixements.

També vull donar un especial interès a les eines que m'ha proporcionat aquesta assignatura, com per exemple el Prezi que m'ha donat la oportunitat de deixar enrere el típic powerpoint per donar un aire nou a les meves exposicions. Una altra eina és el Google Drive, així com totes les altres aplicacions de Google, que durant els meus estudis em seran molt útils. Altres eines són el Pearltrees, el CmapTools, el Movie Maker, l'Scratch, el Twitter...

Per acabar dir que penso que tot el que he aprés a GITIC em servirà molt tots aquest anys d'estudiant i em servirà també per quan sigui mestra. Tinc l'esperança de fer un bon ús de l'ordinador i no només utilitzar-lo com a llibre, com es fa avui en moltes aules.

Us deixo el link de tres entrades molt interessants del meu dossier d'aprenentatge:

1. Si t'interessa, fes-ne una perla!

2. Creem mapes conceptuals amb CmapTools!

3. Les TIC a l'aula!



Per acabar us deixo un CmapTools sobre el que hem fet aquest semestre a GITIC:

Fins aquí aquest dossier d'aprenentatge, moltes gràcies a tots aquells qui heu fet una ullada de tant en tant i a tots vosaltres, fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada